FAQ
Emner i Hjelp
Hvilke fraktmetoder er tilgjengelige?
Alle våre forsendelser håndteres av UPS, DHL, KUHENE.
Hvor lang leveringstid er det på de bestilte produktene?
Den anslåtte tiden det tar før sendingen når frem til kunden, oppgis av transportørene. Du kan kalkulere den på produktsiden, eller sjekke den i handlekurven etter at du har fylt ut fraktinformasjonen. Gjennomsnittlig leveringstid er 4 virkedager.
Hvordan regnes fraktprisen ut?
Fraktprisen regnes ut direkte av transportørene. Beløpet avhenger av vekten og målene på produktene som sendes, og av bestemmelsesstedet. Du kan sjekke fraktprisen i løpet av bestillingsprosessen.
Hvordan kan du spore en forsendelse?
Etter å ha lagt inn en bestilling, kommer du til å få oppgitt et spesielt sporingsnummer, som du kan bruke på transportørens nettsted her.
Kan jeg endre bestillingen min?
Det er mulig å endre bestillingen ved å ringe teamet vårt før vi begynner å behandle bestillingen din. Du kan finne kontaktinformasjonen vår her: https://www.senetic.no/site/kontakt/
Hvordan kan jeg opprette en konto?
Du kan opprette en konto ved å følge denne lenken: https://www.senetic.no/account/register/ Du kan også registrere deg som bruker når du er i kasseområdet for å betale den første bestillingen din.
Hvorfor er det verdt det å opprette en konto?
Ved å opprette en konto kan du ha leveringsadressen og fakturainformasjonen din liggende inne, uten å måtte skrive den inn hver gang ved senere bestillinger. Gjennom kontoen har du også mulighet til å se kjøpshistorikken din.
Hvordan kan jeg abonnere på nyhetsbrevet?
Du kan abonnere på et nyhetsbrev ved å skrive inn e-postadressen din i skjemaet nederst på nettstedet vårt. Da holder du deg informert om alle tilgjengelige kampanjer og nyheter.
Hvor sendes bestillingen min fra?
Vi er et internasjonalt selskap med lager i mange land. Det er mulig at bestillingen sendes fra utenfor Norge. Du vil få oppgitt en presis bestillingstid ved betaling.
Hvilken garanti får jeg på kjøpene mine?
Alle nye og fabrikkrestaurerte varer leveres med en standard garanti mot fabrikasjonsfeil. Garantivilkårene kan variere, avhengig av produsent.
Hvor mange dager har jeg på meg til å sende varer i retur?
Du har rett til å trekke deg fra en kontrakt om kjøp av varer inngått ved fjernsalg innen 14 dager uten å oppgi noen grunn. Dette gjelder kun for privatkunder. For bedriftskunder behandler vi saker individuelt, avhengig av selger og hvor produktet kommer fra.
Hvilken prosedyre følges ved retur?
Etter at rapportering har skjedd på portalen vår, kontakter vi kunden samme dag / neste arbeidsdag. Dersom all nødvendig informasjon er med i søknaden, sørger vi for henting av den defekte enheten neste arbeidsdag.
Hvordan skal produktene returneres?
Alle produkter må returneres i god stand, i originalemballasjen med alle dokumenter. De må pakkes skikkelig for å unngå skader under transport. Forsikre deg også om at returnummeret (RMA) er godt synlig på produktet. Du finner retur (RMA)-skjemaet her: Senetic RMA
Hvor lang tid ta det før en retur er godkjent?
Vi prøver å ferdigbehandle alle returkrav så snart som mulig. Prosessen kan variere avhengig av produsent. Vanligvis tar det ikke lenger enn 21 virkedager.
Jeg har allerede returnert produktene mine. Når kan jeg forvente å få en erstatningsvare, eller pengene tilbake?
Avhengig av situasjonen, kan det ta fra noen dager etter at enhetene er levert til vårt lager (f.eks. ved retur), opp til en måned (f.eks. ved klage).
Hvor kan jeg sjekke status på kravet mitt?
Ved forespørsel om returnummer: Vennligst kontakt [email protected].
Kan jeg rette et krav direkte mot produsenten?
Ja, de fleste produsenter tar imot krav fra sluttbrukere. Vi anbefaler sterkt at du retter garantikrav direkte mot dem, da det fører til langt kortere behandlingstid.